Intrebări frecvente

Intrebări despre produse și comenzi

Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

Pentru a căuta un produs, vă rugăm sa folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

Sau puteți folosi meniul de tip filtu de produse, selectând o optiune, sau filtrul din lateralul siteului după ce ați selectat una din categorii.

Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

Da, Era Cosmetics | For your beauty (eracosmetics.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumpărături pe acest site, nu este necesar să vă creeați un cont de utilizator.

Opțional se poate crea un cont de utilizator, acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite in Coșul de cumpărături.

Pot modifica o comanda lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care il puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi..

Întrebări generale

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm sa ne contactați folosind formularul de contact de pe site.

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.